יום שישי, 13 ביוני 2014


שחקנים זזים,קיץ חם בליגה האנגלית.

Arsenal, Arsenal news, Arsenal transfers, Arsenal transfer news, Manchester United, Man Utd, Man Utd news, Man Utd transfers, Man Utd transfers news,Nani transfer, nani move, man united transfer, manchester united transfer, man united news, manchester united newsKevin Strootman, Roma, strootman transfer, strootman news, man united transfer news, man united news, manchester united, man united
Arsenal, Arsenal news, Arsenal transfers, Arsenal transfer news,  Man Utd, Man Utd news, Man Utd transfers, fellaini, marouane fellaini, fellaini out, fellaini united, manchester united, man utd news, united, united news, arsenal, manchester united, chelsea, cfc, afc, mufc, edinson cavani, cavani, jackson martinez, lorenzo insigne, insigne,


כולם במונדיאל אבל הליגה האנגלית כבר חושבת על העונה הבאה , צ'לסי שמתחזקת , ארסנל שמאבדת , יונייטד מוכרת.
  • נתחיל כמובן ביונייטד לאחר הפיטורים של דיויד מויס , ואן חאל אומנם במונדיאל אבל עובד במרץ על המטרות לקראת הקיץ הקרוב. המטרה הראשונה של ואן חאל זה קוין סטרומן הקשר ההתקפי של רומא, ואן חאל מוכן לשלם 28 מיליון יורו על הקשר ההולנדי.
  • לאחר עוד עונה מאכזבת של נאני , הוא חושב לעבור קבוצה כבר קיבל הצעות מאינטר יובנטוס ובנפיקה , כנראה לא יחזיק עוד עונה נוספת באולד טרפורד.
  • עוד שחקן מאכזב , לאחר הקנייה של מרוואן פלאייני והאכזבה בעונה הנוכחית. יונייטד מוכנה למכור אותו בחצי מהמחיר שקנתה אותו, מישהו אמרת מכירת חיסול?
  • אתלטיקו עוד לא מכרה את קוקה אבל כבר חושבת על הקשר שיחליף אותו לאחר שהעלתה את ההצעה שלה על סנטי קזורלה ל 18 מילון יורו.
  • קבאני רק השנה הגיעה לפריס סאן ז'רמן אבל כבר נראה בדרך החוצה, לאחר שיונייטד מוכנה להציעה על סכום שיא במועדון 56 מיליון יורו.
  • עם כבר המשחק של קמרון ומקסיקו היום , ארסנל ויונייטד מוכנות להציע סכומים הקשר אלכס סונג. שכנראה יחזור להונה נוספת לארסנל לאחר עונה כושלת בברצלונה.
תודה רבה לצוות הבלוג שעוקב אחריי שוק העברות ומעדכן אתכם בשמועות, ובהעברות האחרונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה