יום שבת, 14 ביוני 2014


מנצ'סטר יוניטד לאן?


אחרי עונה באמת מאכזבת עם מאמן שכנראה לא ראוי לאמן קבוצה בסדר גודל של מנצ'סטר יונייטד, יונייטד ממנה את לואי ואן חאל. לואי ואן חאלס מאמן בשם עולמי לאחר שאימן מספר קבוצות גדולות וכרגע את נבחרת האורנג' הולנד, הוא מוכן לעבודה 24/7 במהלך העונה הקרובה.
יצליח להוביל את יונייטד כמו את נבחרת הולנד?.ואן חאל חוגג עם ואן פרסי.

העונה הזאת כנראה תיהיה עונת המהפכה ההולנדית, ואן חאל ידוע בתור מאמן שמעדיף שחקנים אשר ששיחקו באירופה ועם איכויות מהולנד, ואן פרסי לאחר שהיה מועמד לעזוב נשאר בקבוצה וכנראה ישתף פעולה עם המאמן ההולנדי.
מי שכן צפוי לעזוב אלה נאני, מרואן פלאייני, חבייר הרננדז, אנטוניו ולנסיה , ועוד כמה שחקני אקדמיה שאיכזבו בעונה החולפת.

לעומת זאת יונייטד מוכנה לפי הדיווחים לשפוך בסיבות ה 250 מיליון יורו על רכש, בין המועמדים המובילים להגיע לשדים האדומים זה אדיסון קבאני שלא מוצא את מקומו, ג'ורדי אלבה מגנה של ברצלונה, קוקה חלוצה של אתלטיקו מדריד שנתן עונה מצוינת, ולאחר שאלכס סונג ירד מהפרק יונייטד רוצה להחזיר את הקשר שהלך ליובנטוס פול פוגבה בסכום של 60 מיליון יורו.

ללא ספק העונה הזאת תיהיה עונת המהפכה בליגה האנגלית, צ'לסי מוכרת ,יונייטד קונה, ליברפול עושה מהפכת סגל ומוכנה למכור את סוארס ,ארסנל כמו כל שנה מכריזה על כך שמוכנה להוציא הרבה כספים אחר לא מוציא שום דבר, רק ברגע האחרון מביאה רכש גדול בסדר גודל של מסוט אויזל.

manchester united, paul pogba, juventus, manchester united
פול פוגבה , יחזור ליונייטד?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה